Aktualności

W branży pozycjonowania stron popularność zyskało pojęcie CTR. Czym ono jest? Najkrócej i najprościej można je określić jako współczynnik klikalności . Odzwierciedla on, ile razy użytkownicy kliknęli w wyświetloną reklamę.

Analizując współczynnik poleceń, firma e-commerce zdobywa informacje ilu klientów jest gotowych polecić innym naszą stronę.

Budowanie lojalności klienta w przypadku zakupów online ma na celu przywiązanie go do danej marki, co może jej przynieść same korzyści.

Lipiec 2016 roku przyniósł ze sobą mała rewolucja, jeśli chodzi o Google Zakupy. Co dokładnie podlega zmianom?

Działający w branży e-commerce przedsiębiorcy czynią generowanie sprzedaży swoim najważniejszym celem. W jaki sposób można go najłatwiej osiągnąć? Co możemy zrobić, aby nasz sklep przyciągał klientów, którzy dokonają w nim zakupów? Poniżej kilka porad, jak to zrobić.

Usługa Majestic pozwala uzyskać linki wysokiej jakości. Ich zdobywanie nie jest łatwe, ale niezbędne. Należy zaoferować korzyści kilku grupom – wydawcom, czytelnikom, własnej firmie i klientom.

Share buttons– przyciski udostępniania, to narzędzie, o które powinien zadbać każdy, kto prowadzi blog czy stronę internetową. Przyjmują one formę małych ikonek, odsyłających do mediów społecznościowych.

Fakt porzucenia koszyka przez Klienta drażni wszystkich sprzedawców internetowych, ponieważ jest najlepszym dowodem na to, że proces zakupowy w ich sklepie nie przebiega tak jak powinien.

Telefon komórkowy dawno już przestał być tylko telefonem. Użytkowników smartfonów stale przybywa, a ich potrzeby zaczynają być dostrzegane.

Pozycjonowanie one page nie zawsze jest łatwe, co jakiś czas trzeba bowiem borykać się ze zmieniającymi się algorytmami.

Reklama w poczcie gmail to jeden ze sposobów na reklamę dostępny w AdWords.

O powodzeniu sklepu internetowego decyduje wiele czynników. Jednym z nich jest jakże często bagatelizowany przez właścicieli widok produktu.