button

Aktualności

W branży pozycjonowania stron popularność zyskało pojęcie CTR. Czym ono jest? Najkrócej i najprościej można je określić jako współczynnik klikalności . Odzwierciedla on, ile razy użytkownicy kliknęli w wyświetloną reklamę.

czytaj więcej

Analizując współczynnik poleceń, firma e-commerce zdobywa informacje ilu klientów jest gotowych polecić innym naszą stronę.

czytaj więcej

Budowanie lojalności klienta w przypadku zakupów online ma na celu przywiązanie go do danej marki, co może jej przynieść same korzyści.

czytaj więcej
2016-07-20
Google zakupy

Lipiec 2016 roku przyniósł ze sobą mała rewolucja, jeśli chodzi o Google Zakupy. Co dokładnie podlega zmianom?

czytaj więcej

Działający w branży e-commerce przedsiębiorcy czynią generowanie sprzedaży swoim najważniejszym celem. W jaki sposób można go najłatwiej osiągnąć? Co możemy zrobić, aby nasz sklep przyciągał klientów, którzy dokonają w nim zakupów? Poniżej kilka porad, jak to zrobić.

czytaj więcej

Usługa Majestic pozwala uzyskać linki wysokiej jakości. Ich zdobywanie nie jest łatwe, ale niezbędne. Należy zaoferować korzyści kilku grupom – wydawcom, czytelnikom, własnej firmie i klientom.

czytaj więcej
2016-07-08
Share buttons.

Share buttons– przyciski udostępniania, to narzędzie, o które powinien zadbać każdy, kto prowadzi blog czy stronę internetową. Przyjmują one formę małych ikonek, odsyłających do mediów społecznościowych.

czytaj więcej
2016-07-07
Porzucenie koszyka.

Fakt porzucenia koszyka przez Klienta drażni wszystkich sprzedawców internetowych, ponieważ jest najlepszym dowodem na to, że proces zakupowy w ich sklepie nie przebiega tak jak powinien.

czytaj więcej

Telefon komórkowy dawno już przestał być tylko telefonem. Użytkowników smartfonów stale przybywa, a ich potrzeby zaczynają być dostrzegane.

czytaj więcej

Pozycjonowanie one page nie zawsze jest łatwe, co jakiś czas trzeba bowiem borykać się ze zmieniającymi się algorytmami.

czytaj więcej

Reklama w poczcie gmail to jeden ze sposobów na reklamę dostępny w AdWords.

czytaj więcej

O powodzeniu sklepu internetowego decyduje wiele czynników. Jednym z nich jest jakże często bagatelizowany przez właścicieli widok produktu.

czytaj więcej