button

Aktualności

Google Analytics to niezwykle przydatne narzędzie, warto jednak wiedzieć, że gromadzi ono przede wszystkim dane standardowe. O zbieranie danych niestandardowych musimy postarać się sami.

 

czytaj więcej

Dla osób prowadzących swój własny blog internetowy ważna jest zarówno sama potrzeba pisania, ale również uczynienie z niej źródła dochodu. Powstaje jednak pytanie, czy nikomu nieznany portal internetowy może konkurować z witrynami wielkich koncernów?

czytaj więcej

Niezależnie od tego, czy chcemy wypromować nowy sklep, czy ten o ugruntowanej pozycji – promocja sklepu internetowego powinna być bardzo dobrze przemyślana.

czytaj więcej
2016-09-07
Google Duo

Rozmowy video nie są nowością, ale nigdy jeszcze nie były tak łatwe, jak obecnie. Google Duo to aplikacja do rozmów video 1:1, przeznaczona na Android oraz iOS.

czytaj więcej

Każdy potencjalny klient jest inny i kieruje się własnymi potrzebami, więc przekonanie do zakupu w sklepie internetowym również warto potraktować w sposób kompleksowy. By sklep online odniósł zamierzony sukces, kluczowe jest przestrzeganie kilku sprawdzonych zasad.

czytaj więcej

Dziś, inaczej niż jeszcze parę lat temu, uczelnie wyższe muszą zabiegać o studentów. Najlepszym na to sposobem wydaje się być marketing internetowy, na przykład wykorzystanie reklamy AdWords.

czytaj więcej

Nowa ustawa opracowana przez Krajową Radę Notarialną zawiera regulacje, do jakich musi stosować się każda strona internetowa dla notariusza.

czytaj więcej

Temat, o którym wiele się mówi, czyli algorytm Google, jest niezwykle istotny dla wszystkich witryn w internecie.

czytaj więcej

Jednym z najważniejszych elementów promocji jest pozycjonowanie lokalne, mające na celu powiadomienie potencjalnych odbiorców usług o tym, że konkretne usługi znajdują się w ich sąsiedztwie. Na czym polega tego rodzaju pozycjonowanie?

czytaj więcej

Przy pozycjonowaniu stron niezwykle istotną kwestią okazują się odpowiednie słowa kluczowe. Aby dobrać te, które pasują do naszej strony najlepiej, należy spróbować myśleć jak potencjalny klient, który będzie potrzebował oferowanych przez nas produktów czy usług.

czytaj więcej

Przedsiębiorcy rynku e-commerce tak naprawdę nie mają wakacji, a ich starania o skuteczny marketing internetowy nigdy się nie kończą.

czytaj więcej

Pojęcie "pozyskiwanie leadów" brzmi nieco groźnie, ale jest to nic innego jak poszukiwanie potencjalnych klientów w Internecie. Tym razem chodzi nam o kontakt telefoniczny, a nie zapytania poprzez formularz kontaktowy.

czytaj więcej