button

Aktualności

Wyszukiwarki internetowe zostały stworzone z myślą o ułatwieniu znajdowania informacji w sieci.

czytaj więcej

Decydując się na przeprowadzenie kampanii promocyjnych na Facebooku marketingowcy mają do dyspozycji 14 różnych formatów, które pozwalają na samodzielne zdefiniowanie postów z promowanymi treściami.

czytaj więcej
2015-11-02
Project Loon

Minęły ponad dwa lata od momentu, kiedy Google pokazał światu projekt, dzięki któremu chce dostarczać internet tam, gdzie do tej pory było to niemożliwe.

czytaj więcej

 

Gdy 15 lat temu założony został AdWords, świat technologii wyglądał zupełnie inaczej niż dziś.

czytaj więcej

Powszechnym i często spotykanym zjawiskiem jest to, że duże firmy położone w centrum miasta mają poważne problemy z pozycjonowaniem lokalnym swojej działalności. Istotnym elementem, który się do tego przyczynia to jednolity NAP,czyli nazwa, adres, telefon. A dokładnie brak jednolitej polityki pod tym względem, co wpływa zasadniczo na wyniki wyszukiwarki.

czytaj więcej

W dniach 29.09 oraz 30.09 wybraliśmy się na Międzynarodowe Targi Poznańskie, aby wziąć udział w najważniejszym wydarzeniu marketingowym w Polsce. Opowiemy o tym, kogo spotkaliśmy a także jak spędziliśmy czas na targach.

czytaj więcej

Jednym z najczęściej spotykanych problemów jest zbyt niska pozycja strony w wynikach wyszukiwania. To, z kolei przekłada się na niewielką liczbę odwiedzin oraz straty finansowe ich właścicieli. Dlatego nasza agencja SEO pracuje nad rozwiązaniem trudności w indeksowaniu stron oferując efektywne ich pozycjonowanie.

czytaj więcej

Nie ma już raczej na świecie odbiorcy Internetu, który nie wiedziałby co to takiego jest Facebook.

czytaj więcej

Kliknięcia kontra sesje, AdWords kontra Analytics - paradoksalnie rozróżnienie tych dwóch systemów oraz bliższe zapoznanie z modelem rozliczającym aktywność internauty na danej stronie internetowej uchroni osoby odpowiedzialne za tworzenie kampanii internetowych przez rozbieżnościami i kosztownym inwestowaniem w kampanie nieskuteczne.

czytaj więcej
2015-09-09
Mity wokół SEO

Pozycjonowanie jest obecnie najsilniejszym narzędziem w e-marketingu.

Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego jak faktycznie powinna przebiegać optymalizacja SEO i jakie przynosi rzeczywiście korzyści. Wokół tematu urosło więc sporo mitów i nieprawdziwych historii, którym warto przyjrzeć się z bliska i ostatecznie rozwiać wątpliwości.

czytaj więcej

W obecnych czasach klienci najpierw wyszukują interesujący ich produkt, później szukają miejsca, gdzie mogą go kupić, porównują ceny i sprawdzają lokalizację sklepu a na końcu dokonują zakupu. Zazwyczaj w sklepie najbliższym ich miejscu zamieszkania.
W celu zainteresowania lokalnych klientów produktami konieczne staje się zoptymalizowanie strony firmy pod kątem lokalności. Jest to krok, który znacząco wpływa na zwiększenie sprzedaży.

czytaj więcej

W obecnych czasach osoby odpowiedzialne za marketing i promocję poszukują nowych rozwiązań, aby lepiej poznać zwyczaje klientów.

czytaj więcej