Aktualności
Rok 2016 to rok mobile. Dla właścicieli firm oznacza to, że powinni jeszcze silniej skierować swoje działania marketingowe do właścicieli smartfonów. Coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych. W ciągu dnia sięgamy po swój telefon aż 140 razy!
Zauważalny staje się, coraz większy nacisk Googla na przystosowanie stron do urządzeń mobilnych, co jest wynikiem znacznego wzrostu wejść na witryny z tabletów oraz smartfonów.
Technologia rozwija się coraz szybciej i staje się coraz bardziej nieprzewidywalna.
Istnieje kilka rodzajów przekierowań – permanentne (301), tymczasowe (302) oraz przekierowanie w formularzach (303).
Media społecznościowe stały się naszym chlebem powszednim. Do najpopularniejszych zalicza się oczywiście Facebook, Instagram czy Twitter, ale są nimi też takie portale, jak Youtube, Linkedln i Google +.
Specjaliści nie ustają w poszukiwaniach nowych sposobów na ulepszanie pozycji stron internetowych w rankingach. Wyróżnia się dwa ich rodzaje - on-page i off-page.
System AdWords zmienia się tak dynamicznie, że chwilami nie sposób nadążyć za wszystkimi ulepszeniami. Warto wspomnieć o tych najważniejszych, co jednocześnie może pomóc w skuteczniejszym korzystaniu z Google AdWords.
Współcześnie w celu skutecznego promowania strony w wyszukiwarce niezbędne jest prowadzenie szeroko zakrojonych działań na wielu płaszczyznach.
6 kwietnia 2016 odbędą się w Katowicach jubileuszowe Targi eHandlu.
Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 28 marca Biuro Obsługi Klienta naszej firmy będzie nieczynne.
Częstym błędem właścicieli sklepów internetowych jest ich subiektywna ocena wartości estetycznych witryny oraz jej merytorycznej zawartości. Aby działanie sklepu nie ograniczało się jedynie do oczekiwana na klienta, jego właściciel powinien rozważyć wpływ UX na sprzedaż.
Poczekalnie w przychodniach lekarskich nie pustoszeją, ale rośnie za to liczba osób, które po radę w sprawie swoich dolegliwości kierują się do wyszukiwarki internetowej.