button

Aktualności

Rok 2016 to rok mobile. Dla właścicieli firm oznacza to, że powinni jeszcze silniej skierować swoje działania marketingowe do właścicieli smartfonów. Coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych. W ciągu dnia sięgamy po swój telefon aż 140 razy!

czytaj więcej

Zauważalny staje się, coraz większy nacisk Googla na przystosowanie stron do urządzeń mobilnych, co jest wynikiem znacznego wzrostu wejść na witryny z tabletów oraz smartfonów.

czytaj więcej

Technologia rozwija się coraz szybciej i staje się coraz bardziej nieprzewidywalna.

czytaj więcej
2016-04-14
Przekierowanie 301

Istnieje kilka rodzajów przekierowań – permanentne (301), tymczasowe (302) oraz przekierowanie w formularzach (303).

czytaj więcej

Media społecznościowe stały się naszym chlebem powszednim. Do najpopularniejszych zalicza się oczywiście Facebook, Instagram czy Twitter, ale są nimi też takie portale, jak Youtube, Linkedln i Google +.

czytaj więcej

Specjaliści nie ustają w poszukiwaniach nowych sposobów na ulepszanie pozycji stron internetowych w rankingach. Wyróżnia się dwa ich rodzaje - on-page i off-page.

czytaj więcej
2016-04-06
Reklama AdWords

System AdWords zmienia się tak dynamicznie, że chwilami nie sposób nadążyć za wszystkimi ulepszeniami. Warto wspomnieć o tych najważniejszych, co jednocześnie może pomóc w skuteczniejszym korzystaniu z Google AdWords.

czytaj więcej

Współcześnie w celu skutecznego promowania strony w wyszukiwarce niezbędne jest prowadzenie szeroko zakrojonych działań na wielu płaszczyznach.

czytaj więcej

6 kwietnia 2016 odbędą się w Katowicach jubileuszowe Targi eHandlu.

czytaj więcej

Szanowni Klienci,

Uprzejmie informujemy, że w dniu 28 marca Biuro Obsługi Klienta naszej firmy będzie nieczynne.

czytaj więcej


Częstym błędem właścicieli sklepów internetowych jest ich subiektywna ocena wartości estetycznych witryny oraz jej merytorycznej zawartości. Aby działanie sklepu nie ograniczało się jedynie do oczekiwana na klienta, jego właściciel powinien rozważyć wpływ UX na sprzedaż.

czytaj więcej

Poczekalnie w przychodniach lekarskich nie pustoszeją, ale rośnie za to liczba osób, które po radę w sprawie swoich dolegliwości kierują się do wyszukiwarki internetowej.

czytaj więcej