button

Aktualności

Kampania AdWords, jako stała i efektywna forma reklamy.

czytaj więcej

Bycie online, czy chcemy czy nie, stało się częścią naszej kultury i stylu życia. Po godzinach zamieniamy firmowy komputer na prywatny smartfon czy tablet i nadal toczymy aktywne życie w sieci. W gąszczu prowadzonych aktywności, nieustannie wiodą prym kanały social media. Na ile ważny wśród nich jest twitter i czy jest to dobre miejsce dla marek i firm?

czytaj więcej

Użytkownicy AdWords od niedawna mają dostęp do nowej możliwości kierowania swoich reklam.

czytaj więcej

Pozycjonowanie e-sklepu to proces, który składa się z bardzo wielu czynników. Jeśli chcemy, aby Nasz sklep zajmował wysoką pozycję w wyszukiwarkach, musimy zadbać o to, żeby jak najwięcej elementów było konsekwentnie wdrażanych do naszej strategii.

czytaj więcej

Wyszukiwarka Google dawała i daje wielu użytkownikom możliwość sprawdzenia czy uzyskania wielu przydatnych kwestii.

czytaj więcej

W obecnych czasach posiadanie własnej strony internetowej w przypadku prowadzenia firmy to niemal konieczność. Dlaczego firmy chcą mieć własne strony?  Bo inni je mają.

czytaj więcej

Panda 4.2 pojawiła się 18 lipca, jednak jak jej wdrożenie przełoży się na wyniki wyszukiwania dla polskich serwisów - dokładnie nie wiadomo.

czytaj więcej

     Prowadzenie własnego serwisu czy sklepu internetowego wymaga od właściciela zaangażowania także w nieco mniej oczywiste formy dotarcia do użytkowników i klientów.

czytaj więcej

Rozwój technologii komputerowej jest nieunikniony. Przemianę przechodzą też ludzie, którzy zmierzają ku oszczędnościom pieniędzy i czasu. Wybierają prostsze rozwiązania, jak na przykład wirtualne zakupy, które już niedługo mogą być dominujące na naszym rynku.

czytaj więcej

Od wielu lat w mediach społecznościowych rządzi Facebook.

czytaj więcej

Google w kontekście reklamowym kojarzy się najczęściej z kampaniami AdWords, dzięki którym klienci szybciej mogą znaleźć poszukiwanych sprzedawców i ich produkty.

czytaj więcej

Firma Google postanowiła położyć kres niechcianym treściom reklamowym, zapowiadając zmiany, które uczynią przeglądanie stron internetowych mniej frustrującym.

czytaj więcej