Aktualności

Bycie online, czy chcemy czy nie, stało się częścią naszej kultury i stylu życia. Po godzinach zamieniamy firmowy komputer na prywatny smartfon czy tablet i nadal toczymy aktywne życie w sieci. W gąszczu prowadzonych aktywności, nieustannie wiodą prym kanały social media. Na ile ważny wśród nich jest twitter i czy jest to dobre miejsce dla marek i firm?

Użytkownicy AdWords od niedawna mają dostęp do nowej możliwości kierowania swoich reklam.

Pozycjonowanie e-sklepu to proces, który składa się z bardzo wielu czynników. Jeśli chcemy, aby Nasz sklep zajmował wysoką pozycję w wyszukiwarkach, musimy zadbać o to, żeby jak najwięcej elementów było konsekwentnie wdrażanych do naszej strategii.

Wyszukiwarka Google dawała i daje wielu użytkownikom możliwość sprawdzenia czy uzyskania wielu przydatnych kwestii.

W obecnych czasach posiadanie własnej strony internetowej w przypadku prowadzenia firmy to niemal konieczność. Dlaczego firmy chcą mieć własne strony? Bo inni je mają.

Panda 4.2 pojawiła się 18 lipca, jednak jak jej wdrożenie przełoży się na wyniki wyszukiwania dla polskich serwisów - dokładnie nie wiadomo.

Prowadzenie własnego serwisu czy sklepu internetowego wymaga od właściciela zaangażowania także w nieco mniej oczywiste formy dotarcia do użytkowników i klientów.

Rozwój technologii komputerowej jest nieunikniony. Przemianę przechodzą też ludzie, którzy zmierzają ku oszczędnościom pieniędzy i czasu. Wybierają prostsze rozwiązania, jak na przykład wirtualne zakupy, które już niedługo mogą być dominujące na naszym rynku.

Google w kontekście reklamowym kojarzy się najczęściej z kampaniami AdWords, dzięki którym klienci szybciej mogą znaleźć poszukiwanych sprzedawców i ich produkty.

Firma Google postanowiła położyć kres niechcianym treściom reklamowym, zapowiadając zmiany, które uczynią przeglądanie stron internetowych mniej frustrującym.