Aktualności

Użytkownicy urządzeń z iOS oraz telefonów z Androidem posiadają do wyboru kilka milionów aplikacji dostępnych w App Store i Google Play. Aplikacje towarzyszą Nam każdego dnia, wspomagając wiele działań. Ich twórcy chcąc dotrzeć do szerokiego grona odbiorców wykorzystują różnorodne metody promocji, które umozliwiają im wyróżnić swój produkt na rynku. Poprzez zastosowanie działań reklamowych mają możliwość dotarcia do jak największej liczby osób, które ostatecznie mogą stać się użytkownikiem ich aplikacji.

W związku z długim weekendem sierpniowym chcielibyśmy poinformowac, iż Nasze biuro będzie nieczynne 14,15.08.2017 r.

Właściwy storytelling jest ogromną wartością w świecie marketingu. Storytelling to sztuka świadomego budowania relacji, z uwagi na oddziaływanie na wyobraźnię oraz emocje słuchacza.

W obecnych czasach internauci bardzo często używają urządzeń mobilnych w trakcie wyszukiwania informacji i interesujących ich ofert w internecie. Klienci stają się coraz to bardziej świadomi i wymagający.

Jeśli prowadzisz firmę i zależy Ci na stałym pozyskiwaniu nowych klientów i zbudowaniu partnerskich relacji z dotychczasowymi klientami, kluczowe jest stworzeniem oraz prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych. Wśród nich coraz większą popularność zyskuje Instagram.

Wpisując adres strony internetowej w oknie przeglądarki nietrudno zauważyć znajdujące się przed nim litery http lub https. Oznaczają one protokół komunikacji klienta z serwerem. Protokół ten pojawia się domyślnie nawet w sytuacji, kiedy nie zostanie on wpisany przez użytkownika z uwagi na to, że jego zastosowanie posiada istotne znaczenie.

Przy prowadzeniu działalności kluczowe okazuje się monitorowanie wszelkich nowości pojawiających się na bieżąco na temat swojej marki. Umozliwia to szybkie reagowanie na różnego rodzaju możliwe opinie w internecie.

Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że w dniach 15-16 czerwiec Biuro Obsługi Klienta naszej firmy będzie nieczynne.

Android może poszczycić się ponad dwoma milionami użytkowników, którzy przy pomocy Google Maps, do tej pory wyznaczyli dziennie aż miliard tras. W przypadku serwisu Youtube internauci dziennie odtwarzają ponad miliard godzin plików wideo. Wszystko to jest wynikiem automatyzacji urządzeń mobilnych.

Dobra infografika może być świetnym narzędziem promocyjnym, również jeśli chodzi o marketingu B2B. Czemu zatem warto tworzyć infografiki, o czym należy pamiętać i jakie narzędzia najlepiej wykorzystać? Dlaczego infografika to świetne narzędzie w marketingu B2B

Newsletter to wygodne narzędzie służące do ciągłej komunikacji klienta z wybraną siecią handlową, niekiedy także usługową, mające na celu informowanie o aktualizacjach, zmianach, nowościach i promocjach.

Formularz kontaktowy to ważne narzędzie w procesie pozyskiwania klientów. Dzięki niemu gromadzimy potrzebne dane, przydatne przy kreowaniu profilu klienta. Ważne jest jednak, by był on odpowiednio przygotowany.