Reklama internetowa
Reklama internetowa jest szeregiem kompleksowych działań, które umożliwiają:
- wypromowanie usług firmy
- zwiększenie rozpoznawalności marki
- pozyskanie nowych klientów
- zwiększenie sprzedaży swoich usług
- zwiększenie sprzedaż swoich produktów
- zwiększenie współczynnika powracających klientów
Skuteczna reklama internetowa to działania online, które sprowadzają się do dotarcia z twoją reklamą:
- w odpowiednim czasie
- z odpowiednim przekazem reklamowym
- do odpowiednich ludzi (segment twoich klientów)
Przed przystąpieniem do działań w zakresie reklamy internetowej należy odpowiedzieć na kilka pytań:
- kim są twoi kliencie ?
- jaka jest grupa docelowa twojej firmy ?
- czy chcesz dotrzeć do klientów którzy są zainteresowani twoimi usługami lub produktami ?
- ile spośród obecnych użytkowników twojej strony to twoi klienci ?
- czy masz zdefiniowane cele na stronie oraz mierzysz ich realizację ?
- ile wynosi współczynnik odrzuceń na twojej stronie (ang. bounce rate) oraz dlaczego dla współczynnika odrzuceń 70% (7 na 10 klientów) wychodzi ze strony bez zapoznania się z nią ?
- czy twoja strona jest przygotowana do urządzeń mobilnych ?
- czy wykorzystuje narzędzia analityczne do mierzenia współczynnika zwrotu z inwestycji ROI (return of inwestments) ?
- jakie są twoje cele, które chciałbym zrealizować przez działania reklamy online ?
Na początku współpracy pomagamy odpowiedzieć na w/w pytania, zmierzyć gdzie znajdujesz się obecnie oraz postawić określone cele.
Proponujemy kompleksowe działania, które przynosiosą zamierzony efekt, działania realizujemy przez:
- ustawienie celów i monitoring ruchu, konwersji i zachowania na stronie (Analytics, Piwik)
- monitoring i poprawianie współczynnika odrzuceń na stronie (analiza funkcjonalna strony / serwisu)
- pozycjonowanie strony (wykorzystujemy np. Ahrefs, LRT, Majestic)
- pozycjonowanie long tail (dotarcie na konkretne usługi / produkty do określonych lokalizacji)
- pozycjonowanie na mapach (Google Maps)
- content marketing strony
- remarketing Google i Facebook (dotarcie do klientów którzy byli na stronie ale nie dokonali konwersji)
- reklama display skierowana do segmentu odbiorców naszych klientów (pozyskiwanie nowych klientów z naszej grupy docelowej)
- marketing szeptany (WOMM)
- media społecznościowe
- kampanie linków Google Adwords
- kampanie wspomagające: mailing online do grupy docelowej
- kampanie wspomagające: mailing offline z trackingiem zainteresowanych odbiorców (do wybranej grupy docelowej)
Zwróć uwagę, że samo pozycjonowanie jest tylko elementem szerokiej strategii działań,
stąd same działania na 4-5 fraz z założenia nie przyniosą zamierzonych efektów.
Podejście kompleksowe jest w stanie przynieść rezultaty w postaci:
- wzrost ruchu na stronie
- zwiększenie ilości użytkowników powracających
- zwiększenie realizacji celów na stronie (np. sprzedaż, kontakt)
Zapraszamy do kontaktu, poświęć 60 sekund na wypełnienie formularza zapytania, przygotujemy dla Ciebie indywidualną strategię działań w zakresie reklamy internetowej online.