button
Reklama internetowa

Reklama internetowa jest szeregiem kompleksowych działań, które umożliwiają:

  • wypromowanie usług firmy
  • zwiększenie rozpoznawalności marki
  • pozyskanie nowych klientów
  • zwiększenie sprzedaży swoich usług
  • zwiększenie sprzedaż swoich produktów
  • zwiększenie współczynnika powracających klientów

Skuteczna reklama internetowa to działania online, które sprowadzają się do dotarcia z twoją reklamą:

  • w odpowiednim czasie
  • z odpowiednim przekazem reklamowym
  • do odpowiednich ludzi (segment twoich klientów)

Przed przystąpieniem do działań w zakresie reklamy internetowej należy odpowiedzieć na kilka pytań:

  • kim są twoi kliencie ?
  • jaka jest grupa docelowa twojej firmy ?
  • czy chcesz dotrzeć do klientów którzy są zainteresowani twoimi usługami lub produktami ?
  • ile spośród obecnych użytkowników twojej strony to twoi klienci ?
  • czy masz zdefiniowane cele na stronie oraz mierzysz ich realizację ?
  • ile wynosi współczynnik odrzuceń na twojej stronie (ang. bounce rate) oraz dlaczego dla współczynnika odrzuceń 70% (7 na 10 klientów) wychodzi ze strony bez zapoznania się z nią ?
  • czy twoja strona jest przygotowana do urządzeń mobilnych ?
  • czy wykorzystuje narzędzia analityczne do mierzenia współczynnika zwrotu z inwestycji ROI (return of inwestments) ?
  • jakie są twoje cele, które chciałbym zrealizować przez działania reklamy online ? 

Na początku współpracy pomagamy odpowiedzieć na w/w pytania, zmierzyć gdzie znajdujesz się obecnie oraz postawić określone cele.

Proponujemy kompleksowe działania, które przynosiosą zamierzony efekt, działania realizujemy przez:

  • ustawienie celów i monitoring ruchu, konwersji i zachowania na stronie (Analytics, Piwik)
  • monitoring i poprawianie współczynnika odrzuceń na stronie (analiza funkcjonalna strony / serwisu)
  • pozycjonowanie strony (wykorzystujemy np. Ahrefs, LRT, Majestic)
  • pozycjonowanie long tail (dotarcie na konkretne usługi / produkty do określonych lokalizacji)
  • pozycjonowanie na mapach (Google Maps)
  • content marketing strony
  • remarketing Google i Facebook (dotarcie do klientów którzy byli na stronie ale nie dokonali konwersji)
  • reklama display skierowana do segmentu odbiorców naszych klientów (pozyskiwanie nowych klientów z naszej grupy docelowej)
  • marketing szeptany (WOMM)
  • media społecznościowe
  • kampanie linków Google Adwords
  • kampanie wspomagające: mailing online do grupy docelowej
  • kampanie wspomagające: mailing offline z trackingiem zainteresowanych odbiorców (do wybranej grupy docelowej)

Zwróć uwagę, że samo pozycjonowanie jest tylko elementem szerokiej strategii działań,
stąd same działania na 4-5 fraz z założenia nie przyniosą zamierzonych efektów.
Podejście kompleksowe jest w stanie przynieść rezultaty w postaci:

  • wzrost ruchu na stronie
  • zwiększenie ilości użytkowników powracających
  • zwiększenie realizacji celów na stronie (np. sprzedaż, kontakt)

Zapraszamy do kontaktu, poświęć 60 sekund na wypełnienie formularza zapytania, przygotujemy dla Ciebie indywidualną strategię działań w zakresie reklamy internetowej online.