button

Aktualności

Każda firma posiadająca stronę internetową powinna analizować zachowania odwiedzających ją użytkowników, weryfikując generowany na stronie ruch.

czytaj więcej

Zapraszamy Was do dalszej lektury i zapoznania się z najpopularniejszymi pojęciami w zakresie marketingu internetowego:

czytaj więcej

Wyszukiwanie semantyczne za pomocą odpowiednich algorytmów wykorzystywanego oprogramowania odnajduje istotne słowa oraz frazy, jak również lepiej je interpretuje, podając wyniki w konkretnym, skierowanym przez użytkownika kontekście.

czytaj więcej

Dzisiaj chcielibyśmy Państwu przybliżyć kilka podstawowych pojęć z zakresu marketingu internetowego. Także on jak inne dziedziny posiada charakterystyczne zwroty. Zapewne niektóre z nich będą dla Państwa znane, a inne okażą się kompletną nowością. Jedno jest pewne, wiedzy nigdy za wiele.

czytaj więcej

Reklama w internecie w obecnych czasach jest zjawiskiem powszechnie znanym. Jednakże, nie wszyscy mogą sobie pozwolić na korzystanie z niej bez żadnych ograniczeń. Za przykład mogą posłużyć prawnicy, którzy nadal posiadają pewne ograniczenia. Naruszenie obowiązujących zasad reklamy może wiązać się z negatywnymi skutkami, nie wyłączając przy tym odpowiedzialności prawnej.

czytaj więcej

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się kiedy jest najlepszy czas aby zainwestować w jego promocję.

Głównymi czynnikami które wpływającymi na zwiększenie zainteresowania zakupami w sieci są: pora roku, jak również obchodzone święta np. Dzień Matki, Walentynki, Dzień Kobiet itp.

czytaj więcej

Blogi firmowe będące uzupełnieniem stron internetowych i  systemów e-commerców obecnie stają się standardem marketingu internetowego. Co więcej, ich funkcjonowanie zwiększa skuteczność prowadzonych działań pozycjonowania.

czytaj więcej

Zaawansowane funkcje Google Analytics umożliwiają dokładnie zmierzenie efektów Naszych działań marketingowych w Internecie.

czytaj więcej

Dynamiczny rozwój Internetu sprawił, że każdy, kto chce w nim prowadzić biznes musi trzymać rękę na pulsie. Pojawia się więc pytanie, dlaczego monitorowanie marki się opłaca?

czytaj więcej

Wraz ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia chcielibyśmy złożyć wszystkim Naszym klientom najserdeczniejsze życzenia: zdrowia, szczęścia oraz realizacji założonych celów w 2017 roku.

 

czytaj więcej

Remarketing to swojego rodzaju informacja powtórna. Za jego pomocą mamy szansę dotrzeć do ludzi, którzy już kiedyś słyszeli o naszej marce, ale jeszcze nie zdecydowali się skorzystać z oferowanych usług.

czytaj więcej

Jesteś właścicielem strony internetowej, która jest wizytówką Twojej firmy, koniecznie musisz znać zachowania osób odwiedzających ją każdego dnia. Idealnym narzędziem ułatwiającym Ci analizę będzie na pewno Google Analytics. Poniżej zapoznamy Cię z kilkoma jego szczegółowymi zaletami, które to umożliwią Ci sprecyzowanie kroków Twoich potencjalnych klientów.

czytaj więcej