button

Zachęcenie klientów do zakupów w Naszym sklepie.

Każdy potencjalny klient jest inny i kieruje się własnymi potrzebami, więc przekonanie do zakupu w sklepie internetowym również warto potraktować w sposób kompleksowy. By sklep online odniósł zamierzony sukces, kluczowe jest przestrzeganie kilku sprawdzonych zasad.


Pierwszą z nich jest zadbanie o klienta tuż po tym, gdy otworzy witrynę sklepu. Okienko pop-up to dobry sposób, by przekazać potencjalnemu klientowi kod rabatowy lub zachęcić go do zapisania się do newslettera. Powód jest oczywisty: ważna informacja zostaje natychmiast zauważona przez odwiedzającego. Po ten sam trick można sięgnąć, gdy klient opuszcza stronę.

Druga technika, jaką z pewnością docenią odwiedzający, to wprowadzenie możliwości zakupu bez zakładania konta. Wielu nowych klientów nie ma ochoty tracić czasu na wypełnianie formularzy, więc warto wyjść im naprzeciw. Można jednak na etapie zakupów bez rejestracji wprowadzić okienko do wpisania hasła, dzięki czemu kupujący łatwo i szybko założy konto w sklepie niejako przy okazji.

Warto również zadbać o personalizację, witając klienta już na wstępie jego imieniem oraz dopasowując sugerowane produkty do jego upodobań. Po trick z wykorzystaniem imienia warto sięgnąć również przygotowując newsletter.

Kolejnym sposobem naprzekonanie do zakupu jest podkreślenie faktu, iż dana oferta jest limitowana lub produktów dostępnych w magazynie jest niewiele. To dobra metoda na zmotywowanie internauty odwiedzającego sklep online do szybkich zakupów.Chcąc zwiększyć sprzedaż warto zaangażować klientów w dodawanie komentarzy z recenzjami. Rekomendacje od zadowolonych konsumentów to skuteczny sposób na przekonanie niezdecydowanych odwiedzających.

Istotnym aspektem wpływającym na decyzje zakupowe jest także aktywna obsługa klienta. Dobrym pomysłem jest zamieszczenie w widocznym miejscu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Można też pójść o krok dalej, oferując opcję czatu online.