button

Zaawansowane funkcje Google Analytics.

Zaawansowane funkcje Google Analytics umożliwiają dokładnie zmierzenie efektów Naszych działań marketingowych w Internecie.


Jedną z nowych funkcji jest eksplorator użytkownika którego zadaniem jest analiza użytkowników. Analizuje on dane jednego użytkownika, a nie, jak inne narzędzia, zbiorcze. Wykorzystując to narzędzie możemy się dowiedzieć, w którym momencie użytkownik postanawia się wycofać lub wyjść. W ten sposób poznamy wady i zalety naszej witryny.

 

Ścieżki wielokanałowe to narzędzie, które umożliwia głębszą analizę konwersji. Warto z niego korzystać w sytuacji, gdy prowadzimy promocję na szeroką skalę. W ten sposób dowiemy się, które z kanałów, służących do pozyskiwania odbiorców, sprzedają, a które tylko sprzedaż wspomagają. W raporcie sieci społecznościowe znajdziemy informacje dotyczące pozyskiwania ruchu w social mediach, z podziałem na konkretne portale społecznościowe. Ważnych informacji dostarczy nam raport przepływu użytkowników, który sprawdzi natężenie ruchu i znajdzie strony opuszczane z powodu małej rozdzielczości ekranu. Dzięki szczegółowej analizie danych możemy określić, jaka jest docelowa grupa odbiorców i w jakie kanały promocji warto inwestować.