button

Trzecia edycja konferencji "Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż" już wkrótce!

        Kluczowym elementem działalności każdego przedsiębiorcy jest kreowanie wartości klienta oraz nastawienie na dobre wyniki firmy, aby to osiągnąć należy w jak najbardziej efektywny sposób połączyć działania marketingowe i sukces w sprzedaży.


        Sposób i metody osiągnięcia wspomnianego celu poznać można 28-29.05.2015 we Wrocławiu podczas trzeciej edycji konferencji Marketing Progress.

        W dniach tych, znani specjaliści opowiedzą o najnowszym obliczu marketingu oraz sprzedaży, a także przedstawią rozwiązania, których celem będzie trafienie do właściwego klienta w odpowiednim czasie z odpowiednim komunikatem. Zostaną omówione narzędzia do budowy trwałych relacji z klientami oraz wskazane zostaną metody dobierania właściwych działań marketingowych, aby możliwe było generowanie odpowiednich zysków dla przedsiębiorstwa.

Efektywny marketing

        Pierwszego dnia konferencji, jej uczestnikom zostaną przedstawione wyniki badań związanych ze ścisłą relacją między marketingiem a efektywną sprzedażą. W dniu tym, możliwe będzie zapoznanie się z praktyczną stroną relacji marketing-sprzedaż podczas przygotowanych przez ekspertów prelekcji.
        Drugiego dnia konferencji zostaną omówione narzędzia pomocne w tworzeniu lepszych leadów potrzebne w pracy marketera.
        Poza prelekcjami odbywać się będą także warsztaty dające możliwość zdobycia praktycznych umiejętności, ich tematyka obejmuje szereg zagadnień z zakresu employer brandingu, technologii mobilnych, social media, wideo-marketingu, SEO i copywritingu. Konferencja odbędzie się na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu.