button

Trendy w marketingu w 2016 roku

Wszystko wskazuje na to, iż e-marketing w roku 2016 w dalszym ciągu będzie podlegał szybkiemu i wielokierunkowemu rozwojowi.


Wydaje się, że nastąpi wzrost znaczenia komunikacji wideo, opierającej się na krótkich i zaangażowanych materiałach, które coraz skuteczniej będą przyciągać uwagę odbiorców. To wskazuje jeszcze na jedną cechę - coraz częściej obrazy będą zastępowały słowa, a zatem ważne miejsce na rynku zajmą Snapchat, Instagram, czy Periscope.
Coraz popularniejszy w marketingu internetowym stanie się również growth hacking, dzięki któremu można będzie zmierzyć zachowania użytkowników i poprzez to ulepszać proponowany produkt.

Mocno podkreśla się również, że rok 2016 będzie znaczący pod względem wzrostu skutecznego i bazującego na emocjach Real Time Marketingu. Dzięki temu bardziej otwartemu w stosunku do użytkownika podejściu możliwe ukaże się "ludzkie" oblicze marki.
Jednakże jednym z najczęściej pojawiających się trendów w marketingu są zdecydowanie dokładność oraz jakość. Dbałość o szczegóły oraz nie podążanie drogą na skróty - to wyznaczniki nowych strategii marketingowych.