button

SEO I Content Marketing

Czym jest SEO? To termin, który z roku na rok zyskuje na znaczeniu.


Działania specjalistów informatyków mają na celu uzyskanie wysokiej pozycji danej strony w wyszukiwarce internetowej. Z kolei dobry content sprawia, że użytkownicy wracają na stronę internetową. Z pozoru te dwa aspekty rynku e-commerce, mają niewiele wspólnego. Przy bliższym spojrzeniu okazuje się jednak, że można użyć obu aspektów, by zbudować doskonałą kampanię internetową.

Unikatowa treść ma znaczenie dla obu z nich. Jej powielenie może na przykład sprawić, że wyszukiwarka Google odrzuci powieloną stronę jako "duplicate content". Z kolei z punktu widzenia marketingu, skopiowana z innego źródła treść nie jest mile widziana i odbierana przez użytkowników. Właściwy Content Marketing spowoduje, że więcej zainteresowanych będzie trafiać na stronę. Użytkownicy będą odwiedzać witrynę zarówno z wyszukiwarki, jak i z platform typu "social media". By uczynić nasz content bardziej wyjątkowym, warto skierować go do wyselekcjonowanej grupy docelowej, a nie pisać na tematy ogólne. Kompleksowe działania marketingowe mogą przynieść realny wzrost zysków firmy działającej w Internecie.

Właściwie przygotowany content połączony z pozycjonowaniem strony w wyszukiwarce zaowocują zwiększeniem sprzedaży. Połączenie sił oznacza, że użytkownicy będą chętniej odwiedzali naszą stronę internetową.