button

Programy pozwalające na monitorowanie marki w sieci.

Przy prowadzeniu działalności kluczowe okazuje się monitorowanie wszelkich nowości pojawiających się na bieżąco na temat swojej marki. Umozliwia to szybkie reagowanie na różnego rodzaju możliwe opinie w internecie.


Za pomocą monitoringu właściciel może zauważyc pojawiające się informacje o przedsiębiorstwie, zarówno te ukazujące się w mediach społecznościowych, jak i na blogach czy stronach internetowych. Umozliwia to szybką reakcje na negatywne wypowiedzi krązące bezpodstawnie w sieci. Co więcej, poprzez monitoring marki, wlasciciel może szybko zauwazyc pojawiajace się pytania czy niejasności dotyczące jego marki.

Wśród najpopularniejszych narzędzi wymienić można:

1. BRAND24

Pozwala poznac opinie na temat marki. Dzieki jego zastosowaniu można wyszukac informacje o pojawieniu się wzmianek dotyczacych marki w internecie. Narzedzie to weryfikuje i ocenia także zródło, gdzie ta wzmianka się pojawiła. Weryfikacja ta dotyczy chociażby popularności tegoz zrodła.

 

2. Hootsuite

Narzędzie to umozliwia zarzadzanie działaniami realizowanymi w kanalach społecznościowych w jednym miejscu. Jego istotną funkcją jest możliwość monitorowania informacji o marce na Twitterze, LinkedInie, Facebooku i innych mediach, często wykorzystywanych przy promocji marki.

 

3. Google Alert

Platforma daje możliwość wyszukania i sprawdzenia informacji na temat marki, dzialan konkurencji, a także weryfikacji dowolnych treści, pojawiających się w internecie. Co więcej, pozwala wygenerować e-mailowe powiadomienia, przesylane w sytuacji pojawienia się informacji na określony temat na roznych forach czy blogach.

Oczywiście sa to jedynie przykładowe narzędzia, które pozwalają na stale monitorowanie informacji na temat marki w sieci. Ich zastosowanie może przynieść bardzo korzystne efekty w postaci dobrego wizerunku firmy w internecie.