button

Marketing internetowy bez urlopu.

Przedsiębiorcy rynku e-commerce tak naprawdę nie mają wakacji, a ich starania o skuteczny marketing internetowy nigdy się nie kończą.


Dzieje się tak, ponieważ użytkownicy nawet na urlopie używają swoich smartfonów. Może więc warto byłoby to wykorzystać w naszej codziennej pracy. Jak pokazują nowe trendy, coraz więcej osób chętniej szuka pomysłów na wakacyjny wyjazd w swoim telefonie, niż na komputerze stacjonarnym. Korzystając z tej wiedzy, można skroić swoją ofertę także na urządzenia mobilne tak, by jeszcze więcej zainteresowanych trafiło pod nasz adres.

]

Urządzenia mobilne mają tę przewagę, że można z nich korzystać znacznie swobodniej, w drodze do pracy, w korku, czy podczas spaceru z psem. Ważne jest, by być widocznym i utrzymywać kontakt z klientem nie tylko poprzez wyniki wyszukiwania Google, kiedy dopiero szukają ofert, ale także wtedy, gdy już wrócą z urlopu. Zrobienie dobrego wrażenie jest niezwykle ważne, ponieważ stwarza dużą szansę, że zadowolony klient wróci do nas, na przykład wyjeżdżając ze znajomymi na długi weekend.