button

Innowacje w AdWords 2015

        Najnowsze modyfikacje firmy Google dotyczą zmian w linkach sponsorowanych. A dokładniej wdrożenia nowych form reklamy dla urządzeń mobilnych.


Więcej wyników wyszukiwania odnotowuje się z telefonów komórkowych niż z komputerów stacjonarnych, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, Japonii czy Kanadzie. Średnio 91% klientów poszukuje informacji właśnie przez urządzenia mobilne. Optymalizacja platformy mobilnej i skuteczna reklama w sieci stała się zatem priorytetem dla Googla. W 2015 roku marketing internetowy stawia na wielokanałowość. Reklamy wyświetlane są na różnych urządzeniach i platformach internetowych. Tak docierają do większego grona klientów. 

Jakie zmiany nadchodzą?

        W pierwszej kolejności zmiany obejmą narzędzie dynamicznych reklam w sieci, udostępniające możliwość większej konfiguracji. Dochodzi także optymalizator konwersji, który będzie automatycznie licytował za nas kliknięcia w AdWords. Większość wdrażanych innowacji jest na razie dostępna tylko w USA, jednak jasno nakreślają one kierunek zmian także w rodzimych SERPach.