button

Blog firmowy - korzyści jego prowadzenia.

Blog firmowy przynosi wiele korzyści. To przede wszystkim miejsce, w którym firma może kreować swój wizerunek, ale też sposób na zwiększenie wiarygodności.


Poprzez blog można w niezobowiązujący sposób kontaktować się z klientem i budować z nim pozytywną relację. Pisanie bloga pozwala również na zdobycie wartościowych linków. Profesjonalnie i ciekawie prowadzony, a także często aktualizowany blog to szansa na to, że na innych blogach i forach dyskusyjnych będą się pojawiać linki do umieszczonych na nim wartościowych artykułów. Blog pozwala także zbudować bazę e-mailingową – osoby, które chętnie czytają blog, będą też zainteresowane subskrypcją newslettera.

Blog może być też początkiem większego przedsięwzięcia – w przyszłości materiały na nim umieszczone mogą stać się kanwą szkolenia lub zostać wydane pod postacią książki. Aby blog nie przeszedł bez echa i znalazł wielu odbiorców niezbędny jest wartościowy content marketing. Istotne jest również umiejętne użycie i rozmieszczeniu słów kluczowych. Warto więc zastanowic sie nad rozpoczęciem prowadzenia bloga, gdyż sprawnie poprowadzony blog sprawi, że artykuły na nim zamieszczone będą się pojawiać na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania.