W dniach 22-23 października na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Targów eHandlu.
Jest to największa impreza, skierowana do osób które są zainteresowane tematyką e-commerce.
Ich celem jest w szczególności edukacja uczestników z zakresu e-commerce, poprzez szereg praktycznych warsztatów, prowadzonych przez ekspertów a także integracji całego środowiska z branży internetowej. Podczas Targów eHandlu swoje usługi zaprezentuje blisko 120 firm, nie tylko z Polski, ale również z Europy i Stanów Zjednoczonych
Targi są odpowiednim miejscem dla osób zainteresowanych dostępem do wiedzy w kwestii rozwiązań z zakresu handlu elektronicznego. W trakcie ich trwania wysłuchać będzie można także prezentacji, wyłącznie w formie case study, co jest gwarancją praktycznego podejścia. Tematyka obejmować będzie 4 bloki tematyczne;
-SEO/SEM;
-platformy/narzędzia;
-PR/ social media;
-wsparcie biznesu.
Podczas poprzednich edycji Targów uczestniczylo ponad 13 tys. zwiedzających a także ponad 650 wystawców zarówno z Polski jak i zagranicy.
Warto wspomnieć, iż podczas Targów zostaną przyznane Ekomersy 2014, wyróżnienia dla firm, które oferują najlepsze rozwiązania wspierające rozwój handlu w Internecie.
Podczas tegorocznej edycji nowością będzie Kongres eHandlu, odbywający się 23 października jako impreza towarzysząca wydarzeniu.