button

Targi GOLDEN MARKETING CONFERENCE oraz REKLAMA 360

W dniach 29.09 oraz 30.09 wybraliśmy się na Międzynarodowe Targi Poznańskie, aby wziąć udział w najważniejszym wydarzeniu marketingowym w Polsce. Opowiemy o tym, kogo spotkaliśmy a także jak spędziliśmy czas na targach.


Podróż do Poznania może wydawać się dość daleka, jednakże trwała ona zaledwie 2 i pół godziny, czym byliśmy mile zaskoczeni.

Na Targach Reklamy 360 rozmawialiśmy z przedstawicielami firm, które oferowały przeróżne usługi oraz produkty, takie jak akcesoria reklamowe, druk 3D i wiele innych. Podczas odbywającego się wydarzenia mieliśmy okazje poznać pracowników działu marketingu oraz innych agencji eklamowych czy eventowych. W programie wydarzenia znajdowała się prezentacja ponad 100 wystawców. Co więcej, nie można byłoby nie wspomnieć również o fantastycznym pokazie mody. Podczas Targów spotkaliśmy wiele ciekawych stanowisk przy których niełatwo było przejść obojętnie. Szczególną uwagę przykuły produkty stworzone za pomocą drukarek 3D z plastiku czy żywicy.

Głównie skupiliśmy się na poznaniu najnowszych technik druku w przemyśle, a także wykorzystaniu innowacyjnych maszyn.

reklama 360

Po rejestracji w holu głównym każdy z Naszych przedstawicieli otrzymał tak zwany "Poken", służący do wymiany wizytówek poprzez dotknięcie się urządzeń. Jest to świetna forma przekazywania sobie danych osobowych. Wystarczy podłączyć "Poken" do portu USB, aby po chwili wyświetliła nam się lista pobranych wizytówek.

Kolejno, podczas odbywającej się konferecji, wsłuchiwaliśmy się w porady Pana Michała Wawrzyniaka pod hasłem „Mentorship – ślady, jakie zostawiasz po sobie w biznesie”. W trakcie przemowy Pan Michał przedstawił Nam, jak ważne jest czytanie książek, a także iż cokolwiek w życiu zrobimy, zawsze pozostawimy ślad po naszych działaniach. Wykład o biznesie na pewno długo pozostanie w naszej pamięci. Dał Nam wiele przydatnych porad, które wrożyliśmy w życie już kolejengo dnia w pracy.

golden marketing

Po przemowie Pana Michała nastał czas na Panią Natalię Hatalską, która bardzo zaintrygowała nas trendami, które nastąpią w 2016 roku. Zapoznając się z informacjami na temat obecnego roku, można było śmiało stwierdzić, iż media społecznościowe nieustannie się rozwijają, a technologia mknie stale do przodu. W trakcie wykładu został wyświetlony krótki, a za razem bardzo wciągający film, przedstawiający robota, łudząco przypominający posturę psa, który został tak skonstruowany, aby przemierzać nawet najtrudniejszy teren. Czy w dzisiejszych czasach inteligentne maszyny zastąpią nam żywe zwierzęta? Czy społeczeństwo powoli zatraca się w wirtualnym świecie, zapominając o bezpośrednim kontakcie z nabliższymi? Na te i wiele innych pytań można było znaleźć odpowiedź w trakcie wystąpienia Pani Natalii.

„Więcej szczęścia niż rozumu” - tak brzmiało motto Pana Pawła Tkaczyka, który pojawił się na scenie drugiego dnia. Wykład polegał na przedstawieniu Nam zbieżności zdarzeń. Wskazał, iż to nie od Nas zależy miejsce, w którym się obecnie znajdujemy, a od losu, który każdy ma odgórnie zapisany. Warto także wspomnieć, iż Pan Paweł otrzymał tytuł człowieka Roku Polskiego Marketingu, czego mu serdecznie gratulujemy.

Podsumowując, podczas odbywających się Targów Reklama 360 oraz konferencji „Golden Marketing” w Poznaniu mieliśmy okazję poznać wielu ciekawych ludzi z branży marketingu oraz reklamy, jak również mogliśmy wysłuchać inspirujących wykladów, przedstawianych przez prelegentów. To niezwykle wydarzenie na pewno na długo zostanie w Naszej pamięci.