button

Marketing internetowy - podstawowe pojęcia, które powinieneś znać

       Współcześnie marketing internetowy rozwija się bardzo szybko, dlatego niemalże każdy z nas wie, czym jest optymalizacja, pozycjonowanie i kreowanie stron internetowych


Jeśli jednak nadal pojęcia te są dla Ciebie nadal obce, przeczytaj artykuł, a zrozumiesz jak sprawić, aby strona stała się popularna w sieci, a tym samym aby jej istnienie wiązało się z pozytywnymi rezultatami. Pamiętaj, że niewiedza może działać na Twoją niekorzyść.

        Niezwykle ważnym pojęciem jest SEO, którego pełna nazwa brzmi Search Engine Optimization. Jest to pozycjonowanie stron za pomocą, którego możemy poprawić ich widoczność w Internecie. Podstawą działania są tutaj słowa kluczowe, które to użytkownikom pozwalają odnaleźć witrynę zgodną z ich oczekiwaniami. Warto wiedzieć, że pozycjonowanie jest procesem, przynoszącym satysfakconujące efekty, jednakże wymagającym określonego czasu.

        Istotnym elementem jest także SEM znane, jako Search Engine Marketing. W pojęciu tym kryją się działania marketingowe, dzięki którym witryna ma szansę pojawić się wysoko w wyszukiwarce internetowej, a tym samym trafić do potencjalnego odbiorcy. Na działania te składa się kilka elementów, a są nimi m.in.: kampanie linków sponsorowanych czy optymalizowanie strony internetowej. Kampania linków sponsorowanych opiera się na płatnościach w momencie kliknięcia w daną reklamę. Kliknięcie w konkretna reklamę powoduje przekierowanie na odpowiednia strone internetową. Wspomniana powyżej optymalizacja ma na celu przygotowanie witryny do prowadzenia działań pozycjonerskich. W jej zakresie znajduje się m.in. poprawa występujących w kodzie źródłowym błędów czy weryfikacja występujących treści na stronie, w celu zapewnienia uniekalności tekstów. Optymalizowanie strony internetowej jest niezbędnym elementem, jeśli pragniemy, aby cieszyła się sukcesem wśród internautów.

 

        Oprócz powyższych pojęć istotna  jest także podstawowa wiedza w temacie fraz kluczowych, link building czy występujących algorytmów Google. Ale o tym przeczytacie już niedługo.