button

Konferencja E-commerce Standard 2012

W dniu dzisiejszym wzięliśmy udział w drugim dniu konferencji e-commerce Standard 2012. Konferencja była dobrą pigułką wiedzy oraz praktycznych rozwiązań e-commmerce.


Historia sukcesów m.in. Yellow Octopus Jacka Szlendaka, która jest potwierdzeniem, że znalezienie niszy nawet na rynku zagranicznym oraz konsekwencja w działaniu, daje nie tylko efekty finansowe (1 mln funtów przychodu w 1 rok), ale także znakomite nagrody i wyróżnienia. Angielska nagroda dla przedsiębiorców Elżbiety II.

Rozłożenie na czynniki pierwsze reklamy z Chuck Norrisem jednego z banków, pokazuje, że testowanie rożnych wariantów Landing Page,
testowanie dłuższego formularza vs. krótkiego formularza w połączeniu z CallCenter, można osiągać konwersję większą o 90%.

Nowe trendy na rynku, programy subskrybcji, zamknięte kluby zakupowe, są branżą dopiero wkraczająca do naszego kraju, na przykładach Subscrea.com oraz TrunkClub.

Dużo czasu zostało poświęcone na analizę procesu wchodzenia biznesów offline, do świata online. Po kolei coraz więksi gracze wchodzą na rynek sprzedaży internetowej, na przykładach: TIM, Komfort, usługi MotoIntegratora firmy InterCars.

Konferencja była także znakomitą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
To co nas miło zaskoczyło to spotkania z dwoma z naszych klientów, których serdecznie pozdrawiamy.

Ogrom wiedzy, baza pomysłów, ciekawych rozwiązań, a wszystko w jednym celu:
jeszcze lepszego podnoszenia jakości oferowanych produktów i usług.

Konferencja w liczbach:
ilość dni: 2
ilość prelekcji: ponad 40
ilość gości: ~300