button

Co przyczynia się do poprawy pozycji w Google Maps ?

Google Maps to dzisiaj narzędzie stosowane przez wielu użytkowników Internetu. Aby wykorzystać to zainteresowanie warto prześledzić kilka prostych metod na to, jak poprawić pozycję danej lokalizacji na mapach Google.


Pozycjonowanie strony nowo otwartej firmy to bardzo istotne zadanie w walce z konkurencją oraz budowanie rozpoznawalnej marki. Poprawa lokalnych pozycji może wpłynąć na stworzenie rzetelnego biznesu w wybranej okolicy. Wysoką pozycję strony internetowej można osiągnąć w siedmiu prostych krokach.

1/ W pierwszej kolejności warto zweryfikować dane zawarte na koncie Google Moja Firma. Im więcej informacji, tym lepiej. Dzięki temu Google będzie mógł wyżej uplasować stronę danej firmy.

2/ Kolejnym ważnym elementem są dobre opinie o firmie. Warto pamiętać, że mapa Google od jakiegoś czasu uznaje pozytywne opinie klientów za czynnik pozycjonujący. W tym celu należy zadbać o pojawienie się ocen zadowolonych odbiorców.

3/ By uzyskać wysoką pozycję w Google Maps należy również dokładnie określić kategorię własnej działalności. Google pozwala na podanie aż pięciu słów, które mogą opisywać profil firmy.

4/  Dobrym pomysłem jest osadzenie mapy Google na swojej stronie internetowej.

5/ Zwięzły, ale dokładny opis profilu firmy to kolejny czynnik wpływający na pozycję strony na mapach Google.

6/ Na budowanie pozytywnego wizerunku swojej firmy na Google Maps wpływa podawanie lokalnych numerów telefonów. Są one dowodem na to, że firma znajduje się w tym miejscu, które zostało podane na stronie.

7/ Tym, co może wyróżnić firmę, jest także dodanie zdjęć lokalizacji we wpisie Google Moja Firma. Pozwoli to uwypuklić jej działalność.