button

Reklama w poczcie gmail kolejnym sposobem na dotarcie do klienta.

Reklama w poczcie gmail to jeden ze sposobów na reklamę dostępny w AdWords.


Z gmaila korzysta na świecie aż 56 procent dorosłych użytkowników poczty elektronicznej. Reklamy w gmailu wyświetlają się na górze strony, w zakładce „Oferty”. Reklama GSP - Gmail Sponsored Promotion, dzieli się na dwie części - użytkownicy najpierw widzą tylko tytuł reklamy. Ważne jest odpowiedniedotarcie do klienta, by zainteresował się pełną treścią.

Reklama przypomina inne wiadomości ze skrzynki, różni się jedynie tym, że obok wiadomości pojawia się żółty pasek z napisem reklama. Po kliknięciu w niego, użytkownik przechodzi do pełnego widoku o rozmiarze maila. Dostępnych jest kilka szablonów prezentacji widoku. Szablon obrazu – całą powierzchnię maila wypełnia plik graficzny, szablon pojedynczej promocji – mail z grafiką bądź video oraz tekst, szablon różnych produktów – promuje kilka różnych produktów jednocześnie. Możliwy jest jeszcze szablon promujący całą kategorie produktów oraz niestandardowe przesyłanie danych, czyli reklama dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta.